• The Boss is coming! Look busy!
  • List of bloggers going for the 29th July 2006 Bloggers Meet at KLCC
  • Tuesday, March 07, 2006

    2046 and Girl Of The Week: Zhang Zi Yi

    I was just watching last night's Oscars and I was a little surprise to see Zhang Zi Yi come on stage to present an award.

    Now I understand that Zhang Zi Yi doesn't exactly look hot in all angles... but she most certainly looked very very hot at the Oscars last night.


    Too bad I can't find a picture of how she looked last night but just take my word for it.

    Now I know... it is rumoured that Zhang Zi Yi is quite the bitch and when I read what she says to the press sometimes, I get the vibe that she is hardly the most humble actress around but that doesn't matter does it? However, she did act in the worst movie I have ever seen in my life.

    The movie that set a whole new standard for being the SHITTEST MOVIE of all time. Yes.. you guessed it... 2046!

    NO NO NO!!! To hell with their so-called "art" film and to hell with the 6 bloody years they wasted in making a movie as crap as this.

    But I guess in life... nothing comes easy and its probably really really hard to make a movie soo soo crap.

    Think about all the effort: Every day after they do a shoot... the producer would have to call everyone together and say

    "Ok people! Good job with that scene! Now I want answers... tell me... how can we possibly make that last scene more dull and boring?"
    So if you haven't watched 2046, DON'T watch it. If you have... then my heart bleeds for you... you just wasted 3 hours of your life that could've been spent doing something relatively more interesting... like watching grass grow.

    But but ... if you do INSIST on watching 2046... watch a little bit of a taster here...





    Now that you've watched it, when I ask you... 2046 MOU?.... what do you say?

    (If your answer is... "NOOOOOooo!!! I WOULD RATHER EAT MY OWN SHIT!!!", then I'm so proud of you.)

    (But if you said... "JOM LETS GO WATCH 2046"... then...please come a little closer to the screen so I can smack you on the head.)

    18 Comments:

    • hahahaha LENG

      By Anonymous invisibleghost, at March 07, 2006 12:52 AM  

    • leng for the post or leng for 2046...


      because if ur leng is for 2046 ar... i memang want to...

      By Blogger Boss Stewie, at March 07, 2006 2:16 AM  

    • i heard faye wong was inside also rite? hows her?

      By Blogger Gooman, at March 07, 2006 6:24 AM  

    • This comment has been removed by a blog administrator.

      By Blogger Yuen, at March 07, 2006 7:38 AM  

    • haha-sorry, some spelling mistakes earlier. just saying, why a spanish/whatever the freak language that was for a chinese show?
      that's dumb already.

      By Blogger Yuen, at March 07, 2006 7:40 AM  

    • Eh, whats wrong with the movie? I heard it is pretty good~

      Let me smack your head instead..

      By Blogger Min L. Fu, at March 07, 2006 11:23 AM  

    • Kylier: you can't go around assuming what you hear is true.

      It's a true piece of crap. After making more than 3 attempts to watch it to the end (not once successful), I just can't see how it can be called a successful movie. It must be the modern day 'Emperor's New Clothes'.

      By Anonymous Bunny, at March 07, 2006 5:04 PM  

    • yeah kylier... it was seriously quite bad... try watch it if you want... download it or something... don't even buy the dvd for it.. its not worth the RM8 you spend

      By Blogger Boss Stewie, at March 07, 2006 5:34 PM  

    • gooman: yeah.. faye wong was there as well as some other famous actors/actresses....

      i can't say their acting was bad...but the movie was horrible...

      By Blogger Boss Stewie, at March 07, 2006 5:47 PM  

    • She's hot!No to 2046(i'll leave the shit part to u,haha)if they are going to have such scenes all da way!Like the part of "we rather watch grass grow than watching the movie".

      Leng to Zhang Ziyi!

      By Anonymous inconsideratebrat, at March 07, 2006 6:33 PM  

    • leng to all those who'd rather watch the grass grow!! who wanna come watch my hse's garden grow grass?

      By Blogger smurfette, at March 07, 2006 7:03 PM  

    • i watched the 1st 16 minutes of the dvd
      then i just switched it off
      wat a waste of my hard earned rm16 IMO rofl

      By Blogger William, at March 07, 2006 7:07 PM  

    • yeah.. was 2046 an April fool's day joke or something?

      By Blogger Boss Stewie, at March 07, 2006 7:17 PM  

    • hoi!!
      when u going to put lin zhiling as ur girl of the week?
      lol

      By Blogger William, at March 07, 2006 11:02 PM  

    • I'll Leng it, if only because the post has a picture of Zhang Zi Yi smiling like she just got high on some sort of weed and is ready for some action.

      But let's not encourage the authors to start posting pictures of cute girls in order to get more lengs no? They're supposed to make us laugh. =D

      By Blogger Reign226, at March 07, 2006 11:56 PM  

    • lin chiling ok la.... but check out Ruby Lin. I think can beat that other girl in the baby face category, Jolin.

      By Blogger Reign226, at March 07, 2006 11:58 PM  

    • ahh yes reign.. make life more difficult for us... right right? :)

      By Blogger Boss Stewie, at March 08, 2006 1:43 AM  

    • aiyoh.. it is already said to be an artistic movie. SO you need to use your left brain when you watch it!

      (laughs away on own stupidity)

      But anyway, let me go rent it and rant it later...

      By Blogger Min L. Fu, at March 08, 2006 4:04 AM  

    Post a Comment

    << Home